3K. ,,11 Papierowych Serc" -Kelsey Hartwell

 


Autorka: Kelsey Hartwell
Tytuł: 11 Papierowych Serc
Tłumaczenie: Monika Wiśniewska
Wydawnictwo: Young, Wydawnictwo Kobiece
Liczba stron: 285

 

     Zbliżają się Walentynki i przedstawiam Wam książkę idealną na tę okazję! Jeżeli nie macie drugiej połówki ta książka na pewno umili Wam wieczór. Posiada ona krótkie rozdziały i czyta się ją  bardzo szybko.
     Ella Fitzpatrick jest zwykłą nastolatką i jej życie można uznać za idealne. Przyjaciele, rodzina, popularny chłopak Pete. Kiedy ulega wypadkowi i budzi się w szpitalu nie pamięta ostatnich jedenastu tygodni. Okazuje się, że zerwała ze swoim chłopakiem i nie pamięta czemu.... Czy odzyska pamięć i utracone tygodnie?
     Ella czuje się zdezorientowana i nie potrafi się pogodzić ze swoim losem. Zaczyna jednak dostawać papierowe serca, które mogą jej przybliżyć to co się stało przez te 11 tygodni... Kto je wysyła? Czy miała powód żeby zerwać z Petem?
     Jest to kolejna książka, którą znalazłam na tik toku i postanowiłam przeczytać. Podeszłam do tej lektury neutralnie. Pierwsze co zauważyłam to to, że czyta się ją błyskawicznie. Rozdziały są niedługie, a styl pisania lekki.
     Bardzo mi się podoba kreacja bohaterów. Każda postać, nawet drugoplanowa ma swój własny charakter. Mogła się pojawić dokładnie na małą chwilkę, a ja i tak  czułam się jakbym wiedziałam o niej dużo. Przez co czułam się jakbym była w środku tej historii i znała wszystkich osobiście.
     Tę książkę bez problemu można polecić 13 latce jak i osobie dorosłej. Nie ma w niej niczego niestosownego i myślę, że osoba w każdym wieku znajdzie coś dla siebie. Jednocześnie nie oczekujcie od niej czegoś szczególnego czy zaskakującego. Jest to jedna z tych książek czysto rozrywkowych, przy których można się dobrze bawić. Jest przewidywalna, ale myślę, że niektórych może zaskoczyć.
     Dla mnie ta historia była słodka i szybko się w nią wciągnęłam. Jeżeli szukacie czegoś lekkiego
serdecznie polecam


PIozdrawiam,
Kaja π


Komentarze

  1. Będę pamiętała, że to taka słodka opowieść. Czasami mam na taką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że to taka lekka i przyjemna książka. Może kiedyś trafię na nią w bibliotece się skuszę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak