Wyniki KONKURSU #5


Cześć!
Dzisiaj czas na wyniki konkursu.

WYNIKI


Zabawa trwała od 27.02.2019 do 24.03.2019 do godz. 23:59 - w tym czasie zgłosiło się 9 osób.

Spośród zgłoszeń wylosowałam jedną osobę na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby. W przedziale 1-9 wygenerowałam szczęśliwą liczbę, do której posiadacza trafi konkursowa nagroda, tj. książka pt. "Niejawni" wraz z autografem autorki. Lista została przedstawiona poniżej i jest ona stworzona w kolejności zgłoszeń. 

Lista uczestników:

1. Małgorzata
2. Kasia
3. Izabela
4. Sabina
5. Łukasz
6. Aga
7. Marysia
8. Iwona
9. Ania

Zrzut ekranu z losowania:


Wygrała osoba, której szczęśliwa liczba to: 7 czyli Marysia

Gratuluję! 
Wiadomość zostanie wysłana jutro. Zwycięzcę proszę o odpowiedź w ciągu 3 dni - w przypadku jej braku, wylosuję inną osobę.

Dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu i zapraszam na kolejne konkursy, które na pewno się pojawią. 😉

Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Super :) bardzo się cieszę, zwłaszcza że po Twojej recenzji książka trafiła na moją listę must read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chciałam dodać że 7 to moja ulubiona cyfra, bo urodziłam się w.lipcu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak