Oliwia, Kaja i PI RAZY KSIĄŻKI

Trochę czasu już minęło... Teraz powracam i to nie sama! Poznajcie Kaję. 

Hejka, mam na imię Kaja. Oliwię poznałam na studiach. Studiujemy matematykę, ale to nie ona nas połączyła. To właśnie czytanie, okazało się naszą wspólną pasją. Oliwia kiedyś prowadziła bloga ,,Wyśnione Książki", teraz zaprosiła mnie do współpracy i razem będziemy się z Wami dzielić naszą pasją. Zapraszamy na PI RAZY KSIĄŻKI!

To w dużej mierze dzięki Kai tutaj wracam. I to nie wszystko! Obiecuję, że co tydzień w niedzielę będziecie mieli możliwość zapoznać się z nowymi postami, ale również w każdą ŚRODĘ pojawi się filmik na kanale Pi razy Książki! Bo jak wracać to z przytupem. 

Mam nadzieję, że moja współpraca z Kają potrwa nieco dłużej niż do końca studiów 😉 i będzie bardzo owocna. Trzymajcie za nas kciuki! 

Oliwia i Kaja ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak