TOP 3: Książki, na które czekam

Hej!
Jak zauważyliście to często mnie tutaj nie ma, ale dużo się uczę i czytam. Nie ma tutaj teraz wielu postów, ale książki nadal pochłaniam. Mam nadzieję, że w święta nadrobię zaległości. Dzisiaj chciałam Wam pokazać 3 książki, na które czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że tematyka się spodoba. Może uda mi się jeszcze kiedyś zrobić jakieś TOP 3? Jeśli macie jakieś pomysły to dajcie znać w komentarzu. 

3.
Pod świątecznym niebem
Praca zbiorowa
Premiera: 6 grudnia 2018

2.
Tylko żywi mogą umrzeć
D. B. Foryś
Premiera: 30 listopada 2018

1.
Zła miłość
Samanta Louis
Premiera: 10 grudnia 2018

Buziaki, Oliwia ;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak