Wakacyjny Book Haul


Hej!
Przeprasza, że wczoraj nie ukazał się żaden post, ale po prostu się nie wyrobiłam. Mam nadzieję, że zamiast tego ten post przypadnie Wam do gustu. 

"Jak upolować pisarza?" - Sally Franson

"Francuskie lato" - Catherine Isaac

"Kroniki drugiego kręgu. Piołun i miód" - Ewa Białołęcka

"Ta dziewczyna" - Colleen Hoover

"W blasku nocy" - Trish Cook

"Adam" - Agata Czykierda-Grabowska

"Kłamstwa" - T. M. Logan

"Moje serce, mój wróg" - A. J. Steiger

"Pani Fletcher" - Tom Perrotta

"Gemina" - Amie Kaufman, Jay Kristoff

"Wróżda" - Marcin Sindera

"W szoku" - Dr Rana Awdish

"Świat Magdy M." - Anita Nawrocka, Paweł Trześniowski

"Misja Everest" - Martyna Wojciechowska

"Cierpkie winogrona" - Bożena Gałczyńska-Szurek

"Obserwuję cię" - Teresa Driscoll

"Moja Jane Eyre" - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows

"Na tropie Anny" - Aleksandra Kowalska

"Bajecznie bogaci Azjaci" - Kevin Kwan

"Spowiedź polskiego kata" - Jerzy Andrzejczak

"Kręgi" - Zbigniew Zborowski

Tak właśnie minęły mi wakacje. Większość to książki od wydawnictw, więc na szczęście nie wydałam dużo. Dajcie znać jak Wam minęły wakacje i co powiększyło Waszą biblioteczkę. 

Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak