Wyniki KONKURSU #3


Hej!
Dzisiaj jak sam tytuł mówi, przedstawię Wam wyniki KONKURSU.
Wiem,  że wyniki miały być dużo wcześniej, ale mam remont i coraz mniej czasu na pisanie. Mam nadzieję, że się nie złościcie i weźmiecie udział w kolejnych rozdaniach. 😉

WYNIKI

Zabawa trwała od 12.05.2018 do 27.05.2018 do godz. 23:59 - w tym czasie zgłosiło się 11 osób.

Spośród zgłoszeń wylosowałam jedną osobę na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby. W przedziale 1-11 wygenerowałam szczęśliwą liczbę, do której posiadacza trafi konkursowa nagroda, tj. książka pt. "Chłopak, który pokazał mi, jak żyć" wraz z autografem autorki. Lista została przedstawiona poniżej i jest ona stworzona w kolejności zgłoszeń. 

Lista uczestników:

1. Ania
2. Marzena
3. Magdalena
4. Kinga
5. Daria
6. Agnieszka
7. Małgosia
8. Karolina
9. Monika
10. Dagmara
11. Ania

Zrzut ekranu z losowania:



Wygrała osoba, której szczęśliwa liczba to: 2 czyli Marzena

Gratuluję! 
Wiadomość została już wysłana. Proszę Cię o odpowiedź w ciągu 3 dni - w przypadku jej braku, wylosuję inną osobę.

Dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu i zapraszam na kolejne konkursy, które na pewno się pojawią. 😉


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak