66. # arkusz poetycki - Weronika Maria Szymańska jako BILLIE SPARROW


Autor: Weronika Maria Szymańska jako BILLIE SPARROW
Tytuł: # arkusz poetycki
Wydawnictwo: Flow Books
Liczba stron: 240


Hej!
Dzisiaj przedstawię Wam, pierwszą na tym blogu recenzję poezji. Trudno pisać o wierszach, dlatego mam nadzieję, że forma fotorecenzji Wam się spodoba.

Poezja ma mówić o nas za nas.

często się
rozsypuję

zawsze składam
 cierpliwie
od nowa

za każdym razem 
trochę inaczej

Tomik ten zdobyłam dzięki Wydawnictwu ZNAK. Pewnego dnia napisała do mnie przedstawicielka tego wydawnictwa i zaproponowała "# arkusz poetycki". Prawdę mówiąc nie wiedziałam kim jest Billie Sparrow, więc nie nazwisko zachęciło mnie do tej pozycji. Stwierdziłam, że to dobra okazja zapoznać się ze współczesną poezją. I tak zdobyłam piękne wydanie.

Kiedy paczka do mnie doszła, byłam w szoku. Nie spodziewałam się takiego wspaniałego wydania. Muszę przyznać, że wydawnictwo spisało się na medal. I dodatkowo na pierwszej stronie znalazłam autograf autorki. Genialna niespodzianka!

Mam nadzieję, że na zdjęciach dobrze widać te piękne rysunki. Zauroczyłam się nimi. Uważam, że to moja najpiękniejsza książka na półce. Wspaniale wydana w twardej okładce, z dokładnymi rysunkami oraz z wzruszającymi i szczerymi wierszami.

Po zapoznaniu się z wszystkimi wierszami, uważam, że moim ulubionym jest "Komplement". Jest on wstrząsający i piękny. Są to słowa, które bardzo do mnie przemawiają. 

Komplement
jesteś osobą
do której chcę zadzwonić
za każdym razem
gdy przypominam sobie
że kiedyś umrę  

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zapoznania się z "# arkuszem poetyckim", ponieważ warto. A może już czytaliście jakieś wiersze Billie Sparrow? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać w komentarzu, który wiersz spodobał się Wam najbardziej.

Ocena książki: 10/10

 
Buziaki, Oliwia ;)

Za możliwość poznania tej pozycji bardzo Dziękuję! 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak