Berek Falkowski

Hej!
Pół roku temu zostałam nominowana przez Kasię z bloga Poligon domowy do Berka Falkowskiego. Pewnie zastanawiacie się dlaczego tak późno go robię? Odpowiedź jest prosta. Najzwyczajniej w świecie zapomniałam o tej nominacji. 😂 Tak wiem, śmiech na sali. Ale dobra nie przedłużając chodźmy pobawić się w berka. 😉


1. Berka - sposób na poznanie partnera zaczerpnięty z książki
Ostatnio czytałam książkę "Z otchłani" Martyny Senator i główni bohaterowie poznali się przez Tindera. Myślę, że to bardzo współczesny sposób na poznanie drugiej połówki. 


2. Zośka - powieść, która cię rozśmiesza
Powieść przy której się śmiałam to "Pamiętnik księżniczki 1". Jakoś nie często śmieję się lub płaczę przy książkach, więc i tak dobrze, że znalazłam chociaż jedną taką lekturę.


3. Monika - książka, po której miałaś ochotę zmienić coś na lepsze
Pierwsza książka, o której pomyślałam to "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett. Chyba nie muszę tłumaczyć, dlaczego akurat ten tytuł znalazł się na tej pozycji.


4. Jolka - książka o zdrowym trybie życia, odżywiania
I tutaj niestety nie znalazłam żadnej książki. Chyba czas to nadrobić.

5. Baśka - bohater, który pracuje w wydawnictwie lub jest pisarzem
Tutaj mogłabym podać wiele tytułów, ale zdecydowałam, że będzie to Tessa z "Aftera".


6. Marietta - książka z piękną okładką
Z początku miałam podać tytuł "Kroniki Jaaru", ale przypomniałam sobie, że niedawno zrecenzowałam "Moon Journal". Ta okładka jest cudowna!


7. Anka - ulubiony dodatek do książki
Najlepszym dodatkiem do książek są zakładki. I już!


Jak możecie zobaczyć to nie jest jakaś długa zabawa, ale daje masę frajdy. Jedyne co teraz mi pozostało to nominacje.
Dlatego nominuję:
Mam nadzieję, że berek się podobał, a wyżej wymienione blogi podejmą wyzwanie. 


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Berek się spodobał, a jeden z wymienionych blogów podejmie wyzwanie w najbliższym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się spełnić wyzwanie jak najszybciej ;) Jednakże dzięki za nominację :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak