53. Zakochaj się, Julio - Natalia Sońska


Autor: Natalia Sońska
Tytuł: Zakochaj się, Julio
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 301


Hej!
Rok temu zapoznałam Was z powieścią "Obudź się, Kopciuszku", więc dzisiaj nadszedł czas na książkę pt."Zakochaj się, Julio".

Miłość jak z bajki - to się zdarza!

Zimowa sceneria
 polskich gór
 i wzruszająca opowieść
 o miłości jak z bajki.

Julia jest nauczycielką w jednym z krakowskich liceów. Młoda i ambitna, cieszy się wśród uczniów szacunkiem oraz sympatią. Dziewczyna ma złote serce, a dla swoich wychowanków jest w stanie zrobić wszystko, nawet narazić własną reputację!
Jakub realizuje się życiowo i zawodowo - jego firma deweloperska prężnie się rozwija, a narzeczona - Dagmara - wydaje się wymarzoną partnerką. Mimo to Jakub odczuwa pewien niedosyt i pustkę. Przypadkowe spotkanie z Julią na jednym z górskich szlaków wywoła lawinę zdarzeń. 
Czyżby Jakub odnalazł prawdziwą księżniczkę?
Czy drogi tych dwojga zejdą się na zawsze?

Morał z tej opowieści może płynąć tylko jeden
- szlachetne i dobre serce zawsze zwycięży
fałsz i dwulicowość innych...

Tak samo jak rok temu postanowiłam, że książkę "Zakochaj się, Julio" przeczytam w okolicach świąt. Odkąd tylko dostałam tę pozycję miałam ochotę rzucić wszystko co robię i zacząć zagłębiać się w świat, który wykreowała Natalia. 

Kiedy byłam na targach w Krakowie, spotkałam się z autorką i chwilkę porozmawiałam. Dowiedziałam się wtedy, że wyszła nowa książka połączona z "Obudź się, Kopciuszku". Jak tylko to usłyszałam, chciałam mieć tę lekturę. Niestety nie miałam już pieniędzy, więc postanowiłam, że zamówię ją sobie przez Internet. Okazało się, że kilka dni później otrzymałam niespodziewaną paczkę. To był prezent świąteczny od Wydawnictwa Czwarta Strona. Była tam między innymi książka "Zakochaj się, Julio".

Nadeszły święta i razem z nimi czas, aby zapoznać się z najnowszą pozycją Natalii. Poznałam już pióro tej autorki, więc byłam pewna, że powieść będzie niesamowita. I nie pomyliłam się. Od samego początku przygoda Julii mnie wciągnęła. Był tylko jeden problem. Książkę czytało się tak szybko, że jak doszłam już do ostatniej strony żałowałam, że nie ma nic dalej. Mam nadzieję, że przyszłe święta również spędzę z książką Natalii. 

Wracając już do "Zakochaj się, Julio". Akcja książki toczyła się w Krakowie oraz w Zakopanem. Znowu mogłam podziwiać piękne widoki Tatr oraz spacerować krakowskimi ulicami. Miałam okazję poznać nowych, wspaniałych bohaterów oraz przypomnieć sobie już tych poznanych wcześniej. Mogłam powrócić do wspaniałej Pani Anieli, przeuroczej Alicji oraz walecznego Michała. Poznałam również tytułową bohaterkę, Julię oraz wspaniałego Jakuba i mnóstwo innych postaci.

Czytanie tej książki podczas świąt było niesamowite. Wtedy za oknem był jeszcze śnieg, a ja pod kocem i z ciepłą herbatą w ręce pochłaniałam kolejne rozdziały. Bywały momenty, że nie chciałam zejść na dół czegoś zjeść, ponieważ bardzo chciałam poznać dalsze losy bohaterów.

Moje serce skradła matka oraz siostra głównego bohatera. Były ona wspaniale wykreowana. Nadopiekuńcza rodzicielka, która czasami za bardzo chciała planować życie swojej córki oraz dziewczynka, która robiła na złość na wszystkie możliwe sposoby. Jak patrzę na tę historię to uświadamiam sobie, że w tej książce nie znajdę ani jednej płaskiej, niewymiarowej, źle wykreowanej postaci. Wszyscy bohaterowie mają swoje życie i przede wszystkim wnętrze. 

Mam nadzieję, że sięgniecie po książki Natalii Sońskiej, ponieważ moim zdaniem naprawdę warto. Jest to moja druga pozycja, którą poznałam. Na szczęście na mojej półce stoi jeszcze jedna lektura tej autorki, którą mam zamiar przeczytać. Wydaje mi się, że do kolejnych świąt i targów książki, przybędzie do mnie jeszcze nie jedna pozycja z pod pióra tej wspaniałej osoby. 

Ocena książki: 10/10



Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Nie sięgam po takie książki, ale skoro tak dobrze o niej piszesz, to muszę się skusić :D
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo książki Natalki są naprawdę genialne!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak