Podsumowanie Roku 2017


Cześć!
Nowy rok już tuż, tuż! Postanowiłam, że jeszcze zanim powitamy NOWY ROK 2018 zrobię małe podsumowanie.

Ten rok minął błyskawicznie! Sama nie wiem, kiedy te 365 dni minęło. Na szczęście wiele z tego roku zapamiętam. 

Tak krótko w liczbach od początku bloga:
- 91 postów
- 53 recenzje
- 128 komentarzy
- ponad 10 500 wyświetleń

W tym roku mój blog obchodził 1 urodziny, pojawiły się fotorelacje z moich drugich Targów Książki, spotkałam niesamowitych ludzi!





Spełniło się moje marzenie i spotkałam autora mojego życia, czyli NICHOLASA SPARKSA!

Poznałam wspaniałe autorki, z którymi rozpoczęłam współprace! (mam nadzieję, że już niebawem ukażą się recenzje książek)



Dzięki Wydawnictwu ZNAK miałam zaszczyt zapoznać się przedpremierowo ze wspaniałą książką "Jest życie po końcu świata". Nawiązałam wiele wspaniałych współprac oraz po raz pierwszy zostałam patronatem książki. O tym jeszcze Wam wiele nie zdradzę, ale mam nadzieję, że już niebawem się o wszystkim dowiecie. 

Do zobaczenia za rok!


Buziaki, Oliwia ;)





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak