Fotorelacja z 21. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie cz.2

Cześć!
Tak jak obiecałam przychodzę dzisiaj z kolejnym dniem targów.

Dzień zaczął się bardzo wcześnie. Przyjechałam z Anią około 9:25 i brama była jeszcze zamknięta. Padało, wiało i było bardzo zimno. Ale co z tego? Dla targów wszystko!

Sobota była dniem najcięższym. Mnóstwo autorów, tłumy ludzi, mało czasu. Dzisiejszą relację przedstawię Wam głównie ze zdjęć. Wczoraj troszkę popisałam, a dzisiaj nieco więcej Wam pokażę. Skomentuję tylko sytuacje, które są tego warte (moim zdaniem oczywiście). 😄 A więc zaczynajmy!

Sobota wyglądała tak:
Eric-Emmanuel Schmitt


Adam Faber

Paulina Hendel


Aleksandra Polak

Do Alka Rogozińskiego i Magdy Witkiewicz nie planowałam iść, ale miałam chwilę czasu z Anią, więc poszłyśmy się z Nimi spotkać. Kolejka była ogromna i w tym czasie Ania stała w kolejce, a ja poszłam do innych autorów. Po długim czekaniu udało się nam podejść do Alka i zamienić z Nim kilka zdań. Okazało się, że jest to wspaniały człowiek. Pośmialiśmy się i zdobyłam autografy i zdjęcia. 




W czasie czekania do Alka skorzystałam z długiej kolejki i poszłam odwiedzić Justynę Drzewicką. Niedawno dostałam od Niej książkę i musiałam poznać autorkę osobiście. Jetem bardzo zadowolona z tego spotkania, ponieważ Pani Justyna jest przekochaną osobą. Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie. I za rok również się pośmiejemy. 


Ciekawą przygodę przeżyłam w kolejce do Martyny Senator. 

Postanowiłam, że odwiedzę Czwartą Stronę, a zaraz potem pójdę spotkać się z Agatą Czykierdą-Grabowską. Niestety tak się nie stało, ponieważ okazało się, że autorka książki "Pod skórą" stoi za mną w kolejce do Martyny! W tym przypadku na jednym stoisku spotkałam dwie autorki. 


Po niespodziewanym spotkaniu ja poszłam do Kasi Miszczuk, a Ania polowała na autograf Katarzyny Bondy. Kolejka do autorki "Obsesji" była ogromna. Nie spodziewałam się tego. Na szczęście w kolejce zauważyła mnie Kasia i spędziłyśmy miło czas (tak naprawę kolejka była długa i Kasia nie chciała tak długo czekać, więc do mnie podeszła) 😂 To było niesamowite spotkanie. Pani Kasia podpisała mi "Wilka" i "Wilczycę". 

Dalsze godziny pokaże Wam na zdjęciach bez moich komentarzy. 

Ewa Wachowicz

Joanna Kos-Krauze oraz Aleksandra Pawlicka 

Natalia Sońska oraz Agata Przybyłek

 
Jurek Owsiak


Remigiusz Mróz

I tak minęła sobota. Było ciężko, ale te chwilę pozostaną jeszcze długo w mojej pamięci.
A już jutro ostatnia część niesamowitej przygody w Krakowie. 


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak