Fotorelacja z Blog Book Meeting II


Hej!

7 października odbył się Blog Book Meeting II.
Była to druga edycja BBM zorganizowana przez wspaniałą Kasię i Paulinę.

Na to wspaniałe wydarzenie pojechałam razem z Anią. Do ostatniej chwili nie byłyśmy pewne czy uda nam się uczestniczyć w BBM, ale na szczęście po ciężkiej walce udało się 😄

Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 11 i miało trwać do 17. Miejsce było wspaniałe! Całość odbywała się w Pizzerii Radełko. Czuć tam było genialny klimat, a spotkania wypadły fenomenalnie.


Na pierwszy ogień poszła Pani Halina Socha. Ta wspaniała kobieta opowiadała, że marzenia się spełniają. Autorka stwierdziła również, że nie wierzy w przypadek. Uważa, że wszystko jest po coś.
Książkę "Anielska przystań" zdobyłam już wcześniej, więc na spotkaniu zrobiłam sobie tylko zdjęcie. Pani Halina jest bardzo sympatyczna i przyjazna. Mam nadzieję, że to nie jest ostanie spotkanie.


Jako drugi wystąpił Pan Jacek Getner. O książkach Pana Jacka słyszałam już wcześniej. Chyba nie zdziwi Was, że kupiłam pierwszy tom o Jacku Przypadku. Jeszcze nie przeczytałam opowiadań, a już chcę kolejne tomy. W pizzerii wysłuchałam, jak powstał pomysł na detektywa Przypadka. Dowiedziałam się też wiele ciekawych rzeczy, ale tych już nie zdradzę. Trzeba być razem z nami, aby wiedzieć więcej 😉
Na zakończenie spotkania z autorem zdobyłam oczywiście autograf w książce i zrobiłam sobie zdjęcie.


Kolejną autorką była Kasia Targosz. Jest to młoda, przekochana osoba. Pisze bajki dla dzieci oraz powieści dla starszych czytelników. Jest to kobieta pełna pasji i zaangażowania. Kasia opowiadała o swoich hobby. Kiedy to słyszałam zastanawiałam się skąd ona bierze czas. Jest mamą, żoną,  blogerką, autorką, uwielbia fotografię. Niejeden człowiek chciałby być tak zorganizowany i znajdować czas na wszystko. Spotkanie to było bardzo pozytywne i inspirujące. Mogłam dowiedzieć się jak od strony autora wygląda współpraca z wydawnictwem. Standardowo na sam koniec zrobiłam sobie zdjęcie.


Po spotkaniu z Kasią nadszedł czas na pizzę 😍 Wszyscy byli już głodni, więc jedzenie było zbawienie. Nie spodziewałam się, że kawałki będą takie ogromne i takie pyszne. Było mnóstwo osób, a pizza jeszcze została. Coś niesamowitego!


Na zakończenie całego dnia wysłuchaliśmy Magdalenę Pioruńską. Jest to przezabawna osoba. Najbardziej nie mogłam się doczekać właśnie tego spotkania. Wiele słyszałam o "Twierdzy Kimerydu" i musiałam zaopatrzyć się w tę pozycję. Nie dość, że zdobyłam książkę i to z autografem autorki to jeszcze dodatkowo Magda pomyślała o uczestnikach Blog Book Meeting i przywiozła ze sobą wspaniałe zakładki oraz przepiękne grafiki.


Podsumowując spotkanie było wspaniałe. Było to moje drugie spotkanie z BBM dlatego jestem zaskoczona, że kolejne spotkania są równie niesamowite. Wiem, że 3 edycja ma się odbyć 27 stycznia i mam nadzieję, że się tam pojawię i spotkam kogoś z Was.

Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Jak to dobrze ze nie okłamałas swoich czytelników i dodajesz posty regularnie tak jak obiecywałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się posta o BBM 😂 Było super, mam nadzieję, że następnym razem też tak będzie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pojedziesz jeszcze kiedyś ze mną ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak