1 URODZINY BLOGA!!!


Cześć, 1 lipca minął już rok, jak tutaj zagościłam.
Na początku trochę się bałam, jak to wszystko się ułoży, ale przyjęliście mnie z otwartymi rękami. 😃 Dziękuję za to!

Przez ten rok wiele się wydarzyło i to właśnie post, w którym napiszę całe podsumowanie tego roczniaka. 😉

Pierwszy post ukazał się dokładnie rok i dwa dni temu. Hej :-D Tego dnia ukazała się również pierwsza moja recenzja. Hopeless

Przez ten cały czas na blogu pojawiło się 71 postów w tym 43 opinie na temat różnych książek, ten blog ma około 6720 wyświetleń, pojawiły się 102 komentarze.

Po raz pierwszy odwiedziłam Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie i powstała fotorelacja. Mam nadzieję, że nie ostatnia. 

Miałam zaszczyt przeprowadzić dwa wywiady na bloga. Pierwszy z Odczytaj i kolejny ze Słomką.


Przez ten czas również zaczęłam współpracę z kilkoma wydawnictwami i samymi autorami.
Nie pokazałam jeszcze wszystkiego na tym blogu, więc na razie mogę powiedzieć, że zaufały mi 4 wydawnictwa m. in. Wydawnictwo SQN oraz Burda Książki. Współpracuję również z innymi wydawnictwami, a poznacie je już niebawem.
Zgłosił się również do mnie Krzysztof Bonk, z którym mam stały kontakt. Na pewno zrecenzuję tutaj nie jedną jego książkę. Zaczęłam współpracę również z pewną autorką, której imienia jeszcze nie zdradzę. Mogę powiedzieć tylko tyle, że jest to młoda osoba, która ma wielką wyobraźnie. 

Mam nadzieję, że ten rok minął Wam wspaniale i nie zostawicie mnie, tylko zaprosicie znajomych i poszerzymy naszą małą rodzinkę. 😆 Wierzę też w to, że inne wydawnictwa i autorzy zauważą mój blog i będę mogła poszerzać swoje możliwości. 


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak