Podsumowanie Października


Hej!
Jest już listopad. I to dzisiaj pokaże Wam w skrócie co działo się na blogu przez ostatni miesiąc. ;)


Krótko w liczbach:

1. liczba recenzji na blogu: 3
2. liczba wyświetleń od początku bloga: 2535
3. liczba komentarzy od początku bloga: 82

Co się działo?

Tak jak już wspominałam w podsumowaniu września, październik to dla mnie fantastyczny miesiąc. Miałam urodziny, ale również odwiedziłam po raz pierwszy Targi Książki w Krakowie.
Na blogu pojawiły się trzy recenzje, ale również UNBOXING urodzinowo-targowy. To właśnie w tym poście pokazuje Wam co otrzymałam od koleżanek na urodziny i co zamówiłam na targi.
Oprócz niesamowitych książek pokazałam także, pierwszą na tym blogu Fotorelację z 20. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie cz.1. Część druga ukazała się już w listopadzie, więc wspomnę o niej za miesiąc. 
W skrócie to był najlepszy miesiąc, jak do tej pory w tym roku.


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak