Fotorelacja z 20. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie cz.2


Cześć!
Tak jak obiecałam przychodzę dzisiaj z kolejnym dniem targów.

Dzień zaczął się bardzo wcześnie. A targi zaczęłam od spotkania z Natalią Sońską. Nie czytałam jeszcze "Garści pierników, szczypty miłości", ale na zimowe, piękne dni to będzie odpowiednia lektura. Pomyślcie tylko. Kocyk, herbatka i książka. Coś cudownego.


Następnie poszłam do Remigiusza Mroza. Kolejka była ogromna, ale na szczęście udało się, że stałam z koleżankami niedaleko, więc nie musiałyśmy długo czekać.


O kolejnych osobach nie będę się rozpisywała, tylko Wam pokaże zdjęcia. :D

Robert Makłowicz

 Beata Ostrowicka

Ewa Wachowicz

 
 Aneta Jadowska

Jakub Ćwiek

 Kinga Rusin

A na sam koniec pokaże Wam kogo spotkałam ze świata Booktuba. ;)

P42 

 Maja K.

Klaudia 

Laura 

Anita

I oczywiście książki, które kupiłam lub wymieniłam w akcji "Z półki na półkę". ;)



I tak skończyła się moja przygoda z targami w tym roku. Mam nadzieję, że za rok też tam pojadę i spotkam kogoś z Was.


Buziaki, Oliwia ;)







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak