28. Planeta dobrych myśli - Beata Pawlikowska


Autor: Beata Pawlikowska
Tytuł: Planeta dobrych myśli
Wydawnictwo: Burda książki
Liczba stron: 224


Hej!
Przepraszam, że tydzień temu nie było żadnej recenzji, ale nie dałam rady jej napisać. W zamian za to dzisiaj opowiem Wam o książce, którą poznałam przez przypadek.

Kochaj  swoich wrogów 
Bo ich strach jest twoją siłą

Skoncentruj się na tym, co jest dla ciebie ważne 
Pracuj uczciwie
Myśl pozytywnie
Ciesz się tym, co masz
Bądź życzliwy
Uśmiechaj się
Kochaj


"Planeta dobrych myśli" to pierwsza książka Beaty Pawlikowskiej jaką przeczytałam. Poznałam tę lekturę zupełnie przez przypadek. Nie wiedziałam o czym jest i jak wygląda w środku. Jak tylko otworzyłam pierwsze strony oniemiałam. Było na nich tyle kolorów, że chyba nie widziałam bardziej kolorowej książki. Jest mnóstwo rysunków narysowanych przez samą autorkę. 

Oprócz postaci i innych kresek jest tekst. Jest ona napisany nieco inną czcionką niż standardową. Na stronach są krótkie myśli, cytaty, porady. Jest to treść, która wywoła uśmiech na naszych ustach.


W tej książce nie ma dużo przecinków, kropek, ale jest to efekt specjalny na prośbę autorki. Tekst jest prosty i zrozumiały. Pobudza wyobraźnię i mam ochotę na wszystko nawet w senne, deszczowe dni.

Okładka jest wspaniała. Znajdziemy tam całą paletę kolorów. Przedstawiona jest tam Ziemia, dziewczynka, kwiaty, drzewa, przyroda.

Czytają tę książkę myślałam tylko pozytywnie. Słowa zawarte w tej lekturze zostają na długo. Mam nadzieję, że każdy kto przeczyta tę pozycję spojrzy na świat bardziej pozytywnie.

Ocena książki: 8/10


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Super motywująca książka :3
    Pozdrawia największa fanka bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tą książkę jeszcze w domu?? Bo po twoich opowieściach o niej chce ją przeczytać.
    P.S.Nawet idzie ci jakoś ten blog ;)-I

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak