Unboxing #4 i URODZINY


Cześć!
Jak wiecie lub nie w czwartek miałam urodziny. Z tej okazji zrobiłam sobie prezent i zamówiłam kilka książek.


Było to zamówienie na wydarzenie, na które się wybieram. Mianowicie na TARGI KSIĄŻKI W KRAKOWIE. :D


Będą to moje pierwsze Targi, ale mam nadzieję, że niezapomniane. Postaram się zrobić post na ten temat, ale okaże się na miejscu jak to wszystko będzie wyglądało.


W paczce znalazło się 7 pozycji. Nie mogę się już doczekać kiedy je przeczytam.


Oprócz zamówionej paczki dostała również niesamowite prezenty na urodziny.


Były to głównie książki, ale chyba nie ma nic lepszego niż urodziny z przyjaciółkami. Nie wiedziała czego się spodziewać. Przeczuwałam, że dostane jakieś fantastyczne pozycje, ale nie spodziewałam się, że aż tak trafione w moje gusta.




Oprócz niesamowitych prezentów dostałam również niezapomniany dzień. 

DZIEWCZYNY, DZIĘKUJE!!!


I jeszcze dzisiejszego dnia nie mogło zabraknąć "Harre'go Pottera i Przeklętego Dziecka". Już niebawem zapraszam na recenzję tej magicznej książki.


Buziaki, Oliwia ;)




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak