Podsumowanie września


Cześć!
Koniec września już za nami co oznacza, że czas na podsumowanie miesiąca.


Krótko w liczbach:

1. liczba recenzji na blogu: 2

2. liczba wyświetleń od początku bloga: 2239
3. liczba komentarzy od początku bloga: 81

Co się działo?


Wrzesień był miesiącem nowości. Nowi znajomi, nowa szkoła, nowe obowiązki. 
Niestety przez to wszystko posty są tylko raz w tygodniu.
W tym miesiącu na blogu oprócz dwóch recenzji pojawił się Wakacyjny Book Haul. Był to pierwszy book haul, ale mam nadzieję, że nie ostatni. Miałam też przyjemność przeprowadzić wywiad z Klaudią z Totallbooknerd7. I na samym końcu pojawił się u mnie Unboxing wrześniowego EpikBoxa. Nie był to najlepszy miesiąc, ale wiem, że październik to wszystko wynagrodzi. To właśnie w tym miesiącu będą moje urodziny i 20 Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, na które mam nadzieję, że się wybiorę.


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak