Fotorelacja z 20. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie cz.1


Hej!
W sobotę nie ukazał się żaden post, ale byłam w Krakowie na targach i niestety nie dałam rady nic napisać. W zamian za to dzisiaj pokaże Wam kogo spotkałam w EXPO. ;)


Na samym początku powiem Wam, że to moje pierwsze takie targi. Nie mogłam się doczekać, kiedy nadeszła sobota. Kilka dni wcześniej zaplanowałam sobie co chcę zobaczyć w weekend. I dążyłam, aby wszystko zobaczyć.


Kiedy dojechałyśmy z koleżankami na miejsce byłam pod ogromnym wrażeniem. Nie spodziewałam się, że będzie aż tyle ludzi. Odebrałyśmy bilety i poszłyśmy na spotkanie z Margaret.






 

Kolejka była niewielka, więc szybko dostałam autograf od Margaret i zrobiłam sobie z nią zdjęcie.

Następnie poszłyśmy do Pani Katarzyny Bereniki Miszczuk. Dostałam autograf w książce "Ja, diablica" i przekonałam się, że Pani Kasia jest na prawdę niesamowitą osobą.


Idąc dalej spotkałam Robsona i Damiana Kordasa. Byłam strasznie zadowolona, ponieważ bardzo ich lubię. I miło było poznać ich na żywo.



Moim celem na sobotę była Martyna Wojciechowska. Martynę uwielbiam i od samego początku chciałam ją spotkać. Czekałam ponad 2 godziny w kolejce, ale nawet tyle było za mało. Miałam szczęście i złapałam Martynę przed EXPO. Zgodziła się zrobić ze mną zdjęcie i dała mi autograf. Mogłam nawet zamienić z nią kilka słów. Wiedziałam, że Martyna jest pozytywną osobą, a w sobotę upewniłam się na własnej skórze, że to prawda. Wtedy spełniło się moje marzenie. 



Dalsze godziny pokaże Wam na zdjęciach.

           
Mateusz Gessler

Marzena Rogalska

Agata Czykierda-Grabowska

Maria Pakulnis

Wojciech Cejrowski

Joanna Jabłczyńska

 I tak minęła niesamowita sobota!

Jutro zapraszam na fotorelację z niedzieli.


Buziaki, Oliwia ;)








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak