26. Harry Potter i Przeklęte Dziecko - J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne


Autor: J.K. Rowling, John Tiffany, Jack Thorne
Tytuł: Harry Potter i Przeklęte Dziecko
Tłumaczenie: Małgorzata Hesko-Kołodzińska, Piotr Budkiewicz
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczna stron: 367


Hej!
Wiem, że wczoraj był post, ale właśnie skończyłam czytać Harre'go Pottera i nie mogłam się powstrzymać, żeby zapoznać Was z moimi odczuciami co do tej pozycji.

Świat się zmienia, a my zmieniamy się razem z nim. W tym świecie jest mi lepiej, ale ten świat nie jest lepszy.

Ósma historia.
Dziewiętnaście lat później...

Harry Potter nigdy nie miał łatwego życia, a tym bardziej nie ma go teraz, gdy jest przepracowanym urzędnikiem Ministerstwa Magii, mężem oraz ojcem trójki dzieci w wieku szkolnym.

Podczas gdy Harry zmaga się z natrętnie powracającymi widmami przeszłości, jego najmłodszy syn Albus musi zmierzyć się z rodzinnym dziedzictwem, którego nigdy nie chciał przyjąć. Gdy przyszłość zaczyna złowróżbnie przypominać przeszłość, ojciec i syn muszą stawić czoła niewygodnej prawdzie: że ciemność nadchodzi czasem z zupełnie niespodziewanej strony.


Wczoraj była premiera niesamowitej książki "Harry Potter i Przeklęte Dziecko". Nie planowałam, że w najbliższym czasie przeczytam tę książkę, a co dopiero ją kupię. Niestety, a raczej stety pojechałam z rodzicami do biedronki i gdy zobaczyłam tą niesamowitą lekturę zakochałam się. 

Przyjechałam do domu i od razu wzięłam się za czytanie. Myślałam, że scenariusz trochę zmąci mi przyjemność czytania, ale tak się nie stało. Nawet nie wiem kiedy przestałam myśleć, że nie ma tutaj takich opisów jak w innych pozycjach.

Głównymi bohaterami są synowie Harre'go i Draco: Albus i Scorpius. O dziwo ta dwójka zostaje najlepszymi przyjaciółmi. Razem przeżywają przygody o których nawet nie śnili.


Niesamowite jest to, że możemy powrócić do postaci z poprzednich części Harre'go Pottera. Przypominamy sobie niesamowitą trójkę oraz innych bohaterów, bez których nie wyobrażam sobie życia. 

Doskonale znamy charaktery, ale w tej książce okazuje się, że niektórzy w ogóle nie przypominają osób z przed dziewiętnastu lat. Wiele się zmieniło. Postać Harre'go kiedyś kochana teraz dorosła. I niestety nie tylko wiek się zmienia, ale i również podejście do życia. Wydaje mi się, że tak jest właśnie w prawdziwym życiu. Wraz z wiekiem zmienia się nasz charakter. Niestety nie zawsze na dobre.

Wydawałoby się, że Człowiek, Który Przeżył będzie wspaniałym mężem oraz ojcem, ale niestety nie zawsze tak jest.

Nie chcę mówić Wam już więcej, więc podsumowując: PRZECZYTAJ TĘ KSIĄŻKĘ, BO NA PRAWDE WARTO. 


Ocena książki: 10/10


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak