24. Starter - Lissa Price


Autor: Lissa Price
Tytuł: Starter
Tłumaczenie: Elżbieta Piotrowska
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 400


Cześć!
Sobota nadeszła co oznacza, że czas na notkę. ;) Dzisiaj opowiem Wam o "Starterze".

Ona jedna przeciwko systemowi.

Straciła rodziców
Potem dom
W końcu własne ciało
Zrobi WSZYSTKO, żeby je odzyskać

Świat po wojnie bakteriologicznej, w którym nie ma ludzi między szesnastym a sześćdziesiątym rokiem życia. Młodzi, Starterzy, trafiają do zakładów dla nieletnich. Starzy, Enderzy, mogą sobie kupić wszystko, czego tylko zapragną. Dzięki firmie Prime Destinations i jej rewolucyjnemu chipowi - nawet drugą młodość w ciele obcego nastolatka.

Na początku czytanie nie byłam zachwycona i zaciekawiona tą historią. Przeczytałam pierwszy rozdział i nie miałam ochoty czytać drugiego. Poczekałam tydzień i wróciłam do tej książki. Kolejne spotkanie było zupełnie inne. Nie mogłam się doczekać kolejnego rozdziału, a zarazem nie chciałam kończyć wcześniejszego, bo to oznaczałoby coraz mniej stron książki.

"Starter" to niesamowita powieść o młodych nastolatkach, którzy żyją bez rodzin i muszą liczyć sami na siebie.

Główną bohaterką jest Callie, która żyje na ulicy ze swoim młodszym braciszkiem i przyjacielem Michaele. Ta trójka nie ma, ani dachu nad głową, ani rodziny, która by się nimi zaopiekowała. W takiej sytuacji nie pozostaje nic tylko zgłoszenie się do banku ciał i czekać, aż zapłacą za swoje usługi. 

Książka jest nasycona niesamowitymi postaciami, genialnymi dialogami i akcją. Jest tu wiele przygód, które czyta się z chęcią. Czasami brak oddechu, brak łez. Całość kończy się ciekawie. Przez to nie mogę się doczekać, kiedy przeczytam kolejną część bo zapowiada się ciekawie. Mam nadzieję, że "Ender" okaże się tak samo dobry jak "Starter"

Ocena książki: 9/10


Buziaki, Oliwia ;)


********************
Dzisiaj jadę do kina na "Dziewczynę z pociągu", więc zachęcam śledzić mojego Instagrama i FB ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak