WYWIAD: Totallbooknerd7

Hej!
Niedawno miałam okazję przeprowadzić wywiad z Klaudią z Totallbooknerd7. :D
Klaudię możecie znać z jej kanału na YT oraz z bloga książkowego i z Gry o BookTube! 
Bez przedłużania zapraszam!


1. Od kiedy prowadzisz kanał na BT?
Od maja 2015 roku, więc ledwo ponad rok.

2. Co skłoniło Cię do stworzenia kanału z taką tematyką?
To, że już prowadziłam bloga o książkach, no i kocham je czytać. Chciałam mieć większy kontakt z czytelnikami, a filmy wydawały mi się do tego idealne.


3. Jak u Ciebie wygląda proces tworzenia filmików?
Stawiam aparat na statywie przed sobą i nagrywam. Nic nie reżyseruję, nie planuję - układam sobie tylko odpowiednie stosiki książek obok siebie i samo jakoś leci.

4. Kto jest Twoim ulubionym autorem?
Nie lubię mówić nigdy kto jest moim ulubionym autorem/jaka jest moja ulubiona książka, bo to się bardzo często zmienia wraz ze mną. Ale aktualnie jest nią Maggie Stiefvater.

5. Jaką książkę polecasz?
Większość, o których mówię w filmikach, piszę na blogu - tam można poznać, która książka mi się podobała, a która nie. Ale książka, którą powinni przeczytać zdecydowanie wszyscy to 'Inne zasady lata'.


6. Jak reagują Twoi znajomi na to, że mówisz o książkach na YT? Popierają Cię, czy może nawet o tym nie wiedzą?
Jeżeli znajomi by mnie nie popierali i zamiast wspierać śmiali by się z tego co robię, to pewnie już dawno nie byliby moimi znajomymi. ;) Większość wie, ale nie wszyscy. Z drugiej strony jeszcze nikt jawnie nie skrytykował mnie za to, ani nie przestał się przez to ze mną zadawać, więc chyba im to nie przeszkadza.

7. Masz może jakiś cytat, którym się kierujesz w życiu?
Średnio. Mam wiele wyznaczników, którymi kieruję się w życiu, ale cytatu raczej nie.

8. Jak wspominasz czas z Gry o BookTube?
Jeden z najfajniejszych weekendów w moim życiu! Wspaniali ludzie, masa zabawy i rodzinnej atmosfery, bardzo dobrze wspominam nagrywanie Gry o Booktube!


9. Jak widzisz przyszłość kanału Totallbooknerd7?
Mam nadzieję, że go kiedyś przez przypadek nie skasuję, bo ja umiem zrobić coś takiego, uwierzcie mi. Tak na serio, to nie wiem, mam nadzieję robić dalej to, co teraz dopóki nie stwierdzę, że to już koniec i nie ma to dalej sensu.

10. Kilka słów dla moich czytelników?
Serdecznie ich wszystkich pozdrawiam! Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was odpowiedziami i że będziecie mieli cudowny dzień, trzymajcie się cieplutko.

Z całego serca DZIĘKUJE Klaudii za poświęcenie swojego czasu!
To pierwszy wywiad z niesamowitą osobą, ale mam nadzieję, że nie ostatni.



Buziaki, Oliwia ;)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak