Unboxing #3


Hej!
Dzisiaj pokaże Wam co do mnie przyszło.

Na EpikBoxa czekałam z niecierpliwością i gdy tylko go dostałam nie mogłam się powstrzymać i zajrzałam do środka.


To co zobaczyłam było niesamowite. Uwielbiam EpikBoxy i czekanie trzy miesiące to męczarnia, ale gdy już paczka przyjdzie czuje się jak małe dziecko, które dostało lizaka.


Nie wiedziałam co będzie w środku i nie miałam jakiś podejrzeń. Wszystko było niespodzianką. Nie sądziłam, że zawartość tego boxa tak mi się spodoba. Jak do tej pory to był mój trzeci box i na pewno nie ostatni. Książka wydaje się ciekawa i już zabrałam się za nią więc mam nadzieję, że już niedługo recenzja "Prawdodziejki" pojawi się na blogu.



Buziaki, Oliwia ;)


Więcej zdjęć na moim Instagramie ;)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak