Podsumowanie Sierpnia


Cześć!
Wakacje się już kończą, więc nadszedł czas na podsumowanie miesiąca. To koniec drugiego miesiąca tego bloga i już nie mogę się doczekać kolejnego. I to dzięki Wam. DZIĘKUJE!


Krótko w liczbach:

1. liczba recenzji na blogu: 11

2. liczba wyświetleń od początku bloga: 1889
3. liczba komentarzy od początku bloga: 72

Co się działo?

Sierpień to ostatni miesiąc wakacji i już za dwa dni zaczynam naukę. Będzie to nowa szkoła i nowi znajomi. Niestety posty będą pojawiały się tylko w sobotę. :( Mam nadzieję, że mimo tego nie zostawicie mnie i będziecie mnie odwiedzać. ;) Na 1 września planuję Wakacyjny Book Haul.
Oprócz recenzji powstały dwa posty Liebster Blog Award [1 tutaj] i [2 tutaj].
I tak oto minął  sierpień. Mam nadzieję, że Wy również dobrze wspominacie ten miesiąc.


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. U mnie też posty będą pojawiały się tylko w soboty :( Ostatnio trochę zaniedbałam bloga;/ To wszystko przez stres związany ze szkołą! :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik! U mnie niestety ten wynik jest naprawdę słaby, bo mam zastój czytelniczy. Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam z:
    www.bookprisoner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak