Liebster Blog Award #1



Hej!

Niedawno zostałam nominowana przez Moje czytadełka do mojego pierwszego LBA. Nie wiem jak to wyjdzie, ale mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie. Jeśli możecie dajcie mi znać w komentarzu jak mi poszło. ;)


Zasady:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego bloga w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanej od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Oto pytania dla mnie:

1. Gdzie spędziłaś/eś wakacje, albo gdzie zamierzasz wyjechać?
Właśnie dzisiaj wracam do domu z wakacji. Niestety dobiegają już końca. :'(
Byłam nad morzem, a tak to cały czas jestem z przyjaciółką i w bibliotece. :D

2. Czy ktoś w Twojej rodzinie także czyta książki?
Kiedyś czytała moja mama i obiecała mi, że we wrześniu znowu zacznie. :)
Książki czyta również mój brat, ale ma on 7 lat, więc to czytanie na niższym poziomie. :p

3. Po jaką książkę nigdy nie sięgniesz mimo pozytywnych recenzji?
Nie zastanawiałam się nad tym. Czytam to co wpadnie mi w ręce, więc nie wiem po co nie sięgnę. :D

4. Ulubiona książka z dzieciństwa?
"Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa" oraz "Przygody Mikołajka".

5. Do jakiej książki często wracasz?
Najczęściej chyba do "Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa" oraz "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian".

6. Jaka ekranizacja książki podobała Ci się najbardziej?
Ekranizacja jak i książka "Zostań, jeśli kochasz".

7. Czy sięgasz po klasykę? Jeśli tak jaka książka najbardziej Ci się podobała?
Jeszcze nie sięgnęłam po klasykę, ale już niedługo. ;)

8. Czy słuchasz  muzyki podczas czytania?
To zależy. Jeśli jestem u siebie w pokoju to nie, ale jeśli jestem na wakacjach czy jadę autem to muzyka jest. :D

9. Jaką książkę najchętniej zobaczyłabyś/zobaczyłbyś na ekranie?
Wydaje mi się, że "Hopeless" lub "Pułapkę uczuć" Colleen Hoover. ;)

10. Masz swoje ulubione wydawnictwo?
Nie, raczej nie. Wszystkie wydawnictwa mają swoje perełki i trudno mi wybrać to najlepsze wydawnictwo. :)

11. Czy byłaś/byłeś rozczarowany/y książką, mimo, że czytałaś/eś jej pozytywne recenzję?
Jedyna książka, która przychodzi mi do głowy to "Wilk z Wall Street".


A teraz czas na moje pytania:

1. Jaki jest Twój ukochany autor?
2. Miejsce, w którym najczęściej kupujesz książki?
3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
4. W jakim miejscu najczęściej czytasz książki?
5. Jaki gatunek jest twoim ulubionym?
6. Twoja ulubiona para książkowa?
7. Ekranizacja lepsza od książki?
8. Co skłoniło Ciebie do założenia bloga?
9. Pierwsza samodzielnie przeczytana książka?
10. Książkowy trójkącik, który powinien skończyć się inaczej?
11. Jak długo prowadzisz bloga?


Nominuję blogi:

Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak