Liebster Blog Award #2


Hej!

Niedawno zostałam nominowana przez Roxannę Bookholic do mojego kolejnego LBA. Pierwszy jakoś poszedł i teraz czas na kolejny. ;)


Zasady:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego bloga w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanej od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Oto pytania dla mnie:

1. Czytasz fanfiction? Jakie są twoje ulubione gatunki? 
Kiedyś czytałam kilka fanfictionów, ale przerzuciłam się na książki. Moje ulubione gatunki to romans oraz fantastyka.


2. Jaka fikcyjna postać jest twoim cruschem?

Wydaje mi się, że wymienię dwóch. Jest to Cztery z "Niezgodnej" Veronici Roth oraz Peeta z "Igrzysk śmierci" (tak kocham Peete).


3. Najbardziej znienawidzony przedmiot szkolny.

Jestem osobą, która uczy się całkiem nieźle, ale chyba każdy ma swój znienawidzony przedmiot. Takim przedmiotem dla mnie jest biologia. Nie cierpię jej.


4. Co myślisz o osobach, które w tych czasach dalej piszą do siebie tradycyjnymi listami?

W moim przypadku znam mało osób, które piszą do siebie listy. Ja osobiście piszę tylko pocztówki. Osoby, które nadal sie tak komunikują mają mój szacunek i podziw.


5. Od jak dawna prowadzisz swojego bloga?

Mój blog powstał całkiem niedawno. Dokładnie 1 lipca. W urodziny mojej przyjaciółki. :D 


6. Ulubieni aktorzy/piosenkarze/artyści? 

Mój ulubiony aktor to Nathan Fillion i Mikołaj Roznerski. Uwielbiam słuchać Eda. A artysta? Jest ich mnóstwo i brakłoby czasu na ich wymienianie.


7. Jakie są twoje zainteresowania?

Uwielbiam czytać xD. A tak poza tym kocham fotografię. Mogłabym robić zdjęcia na okrągło. Nie ważne czy to krajobraz, książka, czy postać. Kocham to i już. ;)


8. O jakiej tematyce chętnie czytasz blogi?

Jak na razie jedyne blogi czytam, to blogi książkowe.


9. Jakie są twoje ulubione aplikacje/gry na komórkę?

W tym roku zakochałam się w Instagramie. To jak na razie jedyne moje uzależnienie.


10. Opisz siebie w 3 słowach. 

Szalona, Nienormalna, Inna od innych.


11.Do jakich fandomach należysz?

Na razie nie należę do żadnego fandomu.


A teraz czas na moje pytania:

1. Ile lat masz?
2. Dlaczego czytasz książki?
3. Twoja ulubiona lektura szkolna?
4. Ukochana okładka?
5. Jak często chodzisz do biblioteki?
6. Po czym oceniasz książkę przed przeczytaniem jej?
7. Jaką książkę teraz czytasz?
8. Twoje wymarzone wakacje?
9. Pierwsza książka, którą przeczytałaś/eś?
10. Ulubiony gatunek?
11. Ekranizacja lepsza od książki?


Nominuję blogi:
A ostatni blog to TWÓJ blog ;)


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Dziękuję za nominację ❤ Mam nadzieję, że szybko uda mi się wrzucić ten tag na bloga :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację <3 już niedługo u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację! ^^
    Postaram się odpowiedzieć na pytania jak najszybciej. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominacje. Odpowiedzi już u mnie na blogu: www.papierowybluszcz.blog.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak