Unboxing #2

Cześć!
Dzisiaj miałam dodać recenzję pewnej książki, ale przyszła do mnie paczka. Niestety jest tam tylko 1 książka, ale stwierdziłam, że się nią pochwalę. ;)




W tym tygodniu wróciłam z wakacji. Przyjechałam późnym wieczorem i zobaczyłam w skrzynce awizo z moim nazwiskiem. Od razu wiedziała co to oznacza. Przyszła do mnie zamówiona "książka". 




Przy odpakowywaniu paczki towarzyszyła mi moja przyjaciółka Iwona. Nie wiedziała co w niej jest. Nie powiedziałam jej, więc została, aby zobaczyć co znowu kupiłam. 








Był to kalendarz Martyny Wojciechowskiej z 2014 roku. Wiem, że to dziwne, ale na prawdę kocham Martynę i chce mieć jak najwięcej. Mimo tego, że to kalendarz nie przeszkadza mi to w radości z niego.






Kalendarz ten przepełniony jest nie tylko datami. Można w nim znleźć wspaniałe zdjęcia i ciekawostki.

A tutaj trochę wspaniałego środka:







 Poluje jeszcze na 3 kalendarze z wcześniejszych lat i oczywiście na więcej książek Martyny. :D


Buziaki, Oliwia ;)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak