TOP 7 Serii, które muszę przeczytać

Hej!
Niedawno opublikowałam post 100 książek, które chcę przeczytać dzisiaj postanowiłam pokazać wam TOP 7 serii, które muszę przeczytać. A więc ZAPRASZAM! ;)


1. Mechaniczne maszyny - Cassandra Clare

2. Harry Potter - J.K. Rowling

3. Szeptem - Becca Fitzpatrick

4. Percy Jackson - Rick Riordan

5. Wszechświaty - Leonardo Patrignani

6. After - Anna Todd

7. Nocna szkoła - C.J. Daugherty

Oto 7 serii, którę muszę przeczytać. Jest ich o wiele więcej, ale to jest ta 7, którą muszę przeczytać. 


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. A gdzie twoja ulubiona seria ,,Zwiadowcy'' John'a Flanagan'a ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Jak dobrze mnie znasz. :) Przecież wiesz, że uwielbiam tę serię. (nienawidzę)

      Usuń
  2. Koniecznie przeczytaj Diabelskie Maszyny. Jeśli nie czytałaś Darów Aniola to dobrze bo ominie Cię spoiler :)). Pozdrawiam i poniżej wklejam link do mojego bloga, więc jeśli miałabym czas to zajrzyj :*
    http://mylibrary642.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie czytałam jeszcze "Darów anioła" i gdy tylko zdobędę "Diabelskie maszyny" od razu się za nie biorę.
      Twojego bloga będę systematycznie śledziła ;)

      Usuń
    2. To masz szczęście, bo ja niestety przeczytałam Dary Aniola jako pierwsze i... no zaspojlerowałam sobie xD
      Ja także będę spędziła Twojego bloga.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Ja właśnie sądzę, że lepiej zacząć od Darów :D Sama tak czytałam i nie widzę przeciwwskazań xD Jak dla mnie Diabelskie Maszyny są o wiele lepsze, pomimo tego, że uwielbiam obie serie ♥

      Usuń
    4. Można zacząć od Darów jeśli ktoś woli, ja tak zaczęłam xD.
      Ale z jednym się zgodzę DM są o wiele lepsze od Darów ❤❤❤

      Usuń
  3. Uwielbiam Diabelskie Maszyny, Percy'ego Jacksona i Wybranych ♥ Co do Harry'ego jestem chyba jedyną osobą, która nie przepada za tą serią.
    P.S. CZY JA WŁAŚNIE DZIŚ WIDZIAŁAM WSZECHŚWIATY W BIEDRONCE?!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak