Podsumowanie Lipca


Hej!
Dzisiaj w końcu nadszedł czas na pierwsze podsumowanie miesiąca - lipca. To właśnie w tym miesiącu postanowiłam założyć bloga. ;) Lipiec zleciał mi dość szybko, ale też całkiem fajnie i to dzięki Wam. Dziękuje ;*


Krótko w liczbach:

1. liczba recenzji na blogu: 10

2. liczba wyświetleń od początku bloga: 894
3. liczba komentarzy od początku bloga: 34
     
Co się działo?

Lipiec minął mi na leniuchowaniu i czytani. :D Miesiąc ten był czasem odpoczynku. 
Kanał powstał na początku moich wakacji z czego jestem bardzo zadowolona. Poznałam również Anię z bloga książkoholiczki. :*
Oprócz recenzji na blogu pojawiły się 2 unboxingi [1 tutaj] i [2 tutaj].
Postanowiłam również pokazać Wam trochę siebie i powstały takie oto notki:
I tak minął mój blogowy lipiec. Teraz może Wy pochwalicie się jak wam minął ten miesiąc.


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak