9. Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan


Autor: John Green, David Levithan
Tytuł: Will Grayson, Will Grayson
Tłumaczenie: Magda Białoń-Chalecka
Wydawnictwo: Bukowy las
Liczba stron: 365


Cześć!
Dzisiaj zapraszam was na zapoznanie się z książką John Greena i Davida Levithana "Will Grayson, Will Grayson".

Pewnego zimnego wieczoru w Chicago przecinają się ścieżki dwóch Willów Graysonów. Nazywają się tak samo, ale do tej chwili żyli w zupełnie różnych światach. Teraz ich życie rusza w całkiem nowym i nieoczekiwanym kierunku. Po drodze jest miejsce na przyjaźń i miłość, muzykę i futbol, a emocjonalna plątanina znajduje kulminację w najbardziej szalonym i spektakularnym musicalu, jaki kiedykolwiek wystawiono na deskach licealnych scen.

"Will Grayson, Will Grayson" to książka napisana przez dwóch autorów Johna Greena i Davida Levithana. Czytając tę powieść widać dwa różne style pisania i różne charaktery.

Bohaterowie są opisani i ciekawi. Poznajemy dwóch Willów Graysonów, Kruchego, Jane. Kruchy jest gejem, który walczy o wystawienie własnego musicalu, a Jane to przyjaciółka Willa Graysona. Jest tam jeszcze wiele niesamowitych postaci, ale ta czwórka szczególnie mnie zaciekawiła.

Książkę można podzielić na dwa punkty widzenia. Willa Graysona pierwszego i Willa Graysona drugiego. Są tu dwie historie miłosne, które są niesamowite.

Zaczynając czytać tę książkę nie wiedziałam o czy jest ta książka i czego mogę się spodziewać. Była to pierwsza książka Johna Greena jaką czytałam, a o Davidzie Levithanie nie słyszałam za wiele.
Dopiero, gdy zaczęłam poznawać historię zorientowałam się, że to trudniejszy temat.

Książkę o losach gejów przeczytałam po raz pierwszy. Uważam, że to nietypowy temat jak na powieść, ale mamy w końcu XXI wiek i nic co ludzkie nie jest nam obce.

W książce tej zdarzyły się momenty zaskoczenia, wielkiego zaskoczenia. Miałam wrażenie, że akcja jest taka realnie, że czasem czułam się niekomfortowo. Były tu sceny niespodziewane i łamiące serce. Trudno było kończyć tę książkę, ale też cieszyłam się zarazem, że to już koniec takiego niecodziennego tematu.

Mówiąc szczerze nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po inną książkę Johna Green i mam nadzieję, że spodoba mi się bardziej niż ta.

Ocena książki: 5/10


Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. Na pewbo przeczytam. Książkę Johna Greena polecam Ci Gwizd Naszych Wina ❤❤.
    I jescze czytając tą recenzję przyszła mi do głowy druga Książka, a mianowicie Między życiem a życiem (Jessica Shirvington) baardzo mi do ona podobała. Co prawda jest rochę inna od Will Grayson, Will Grayson ale naprawdę godna polecenia.
    Pozdrawiam :**
    http://ksiazkowa-kraina-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam niedawno Gwiazd naszych wina i recenzja się już szykuje. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak