100 książek, które chcę przeczytać

Hej!
Dzisiaj stwierdziłam, że pokaże wam 100 książek, które chcę przeczytać w bliższej lub dalszej przyszłości. Pomysł ten wyszedł sama nie wiem skąd. Wiele blogerów ma taki post, więc stwierdziłam czemuby nie zrobić tego samego. Jest to również post pozwalający poznania mnie trochę lepiej. Bez przedłużania oto moja lista 100 książek, które chcę przeczytać.


1. 13 małych błękitnych kopert - Maureen Johnson

2. 7 razy dziś - Lauren Oliver

3. After. Płomień pod moją skórą - Anna Todd

4. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anna Todd

5. After. Ocal mnie - Anna Todd

6. After. Bez ciebie nie przetrwamy - Anna Todd

7. Before. Chroń mnie przed tym czego pragnę - Anna Todd

8. Alicja w krainie zombii - Gena Showalter

9. Angelfall - Susan Ee

10. Angelfall. Penryn i świat po - Susan Ee

11. Angelfall. Penryn i kres dni - Susan Ee

12. Anioł stróż - Nicholas Sparks

13. Najdłuższa podróż - Nicholas Sparks

14. Wybór - Nicholas Sparks

15. Bezpieczna przystań - Nicholas Sparks

16. Anioły i demony - Dan Brown

17. Kod Leonarda da Vinci - Dan Brown

18. Atlas chmur - David Mitchell

19. Automaniaczka - Martyna Wojciechowska

20. Kobieta na krańcu świata - Martyna Wojciechowska

21. Kobieta na krańcu świata 2 - Martyna Wojciechowska

22. Kobieta na krańcu świata 3 - Martyna Wojciechowska

23. Misja Everest - Martyna Wojciechowska

24. Zapiski (pod)różne - Martyna Wojciechowska

25. Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Demi Lovato


26. Baśnie Barda Beedle'a - Joanne Kathleen Rowling

27. Bez słów - Mia Sheridan

28. Black Ice - Becca Fitzpatrick

29. Crescendo - Becca Fitzpatrick

30. Cisza - Becca Fitzpatrick

31. Finale - Becca Fitzpatrick

32. Blask - Alexandra Adornetto

33. Byłam tu - Gayle Forman

34.Ten jeden dzień - Gayle Forman

35. Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman

36. Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań

37. Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań

38. Charlie - Stephen Chbosky

39. Collide - Gail McHugh

40. Co ze mnie zostało - Kat Zhang

41. Czerwona królowa - Victoria Aveyard

42. Czy wspominałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame

43. Czy wspominałem, że Cię potrzebuję? - Estelle Maskame

44. Duma i uprzedzenie - Jane Austen

45. Mansfield Park - Jane Austen

46. Opactwo Northanger - Jane Austen

47. Rozważna i romantyczna - Jane Austen

48. Emma - Jane Austen

49. Wichrowe Wzgórza - Emily Jane Brontë

50. Północ i południe - Elizabeth Gaskell

51. Dziedzictwo - C.J. Daugherty

52. Zagrożeni - C.J. Daugherty

53. Zbuntowani - C.J. Daugherty

54. Niezłomni - C.J. Daugherty

55. Tajemny ogień - C.J. Daugherty

56. Fobos - Victor Dixen

57. Gwiazd naszych wina - John Green

58. Papierowe miasta - John Green

59. Nagi żar - Richard Castle

60. Gorączka zmysłów - Richard Castle

61. Intruz - Stephenie Meyer

62. Ja, diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk

63. Jeden dzień - David Nicholls

64. Kropki - Włodek Markowicz

65. Księżyc nad Bretanią - Nina George

66. Lawendowy pokój - Nina George

67. Linia serc - Rainbow Rowell

68. Listy z wyspy zwanej Niebem - Jessica Brockmole

69. Love, Rosie - Cecelia Ahern

70. P. S. Kocham Cię - Cecelia Ahern

71. Magonia - Maria Dahvana Headley

72. Marsjanin - Andy Weir

73. Maybe Someday - Colleen Hoover

74. Never Never - Colleen Hoover

75. Ugly Love - Colleen Hoover

76. Mechaniczny anioł - Cassandra Clare

77. Miles -  Milena Wiktoria Jaworska

78. Morze spokoju - Katja Millay

79. Mroczne umysły - Alexandra Bracken

80. Niezłomny - Laura Hillenbrand

81. Przypadki Callie i Kaydena - Jessica Sorensen

82. Ocalenie Callie i Kaydena i Jessica Sorensen

83. Ogień i woda - Victoria Scott

84. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton

85. Rywalki - Kiera Cass

86.  Światło, którego nie widać - Anthony Doerr

87. Troje - Sarah Lotz

88. Trzynaście powodów - Jay Asher

89. Utrata - Rachel Van Dyken

90. Więzień labiryntu - James Dashner

91. Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence

92. Wszechświaty - Leonardo Patrignani

93. Wszechświaty. Pamięć - Leonardo Patrignani

94. Wszechświaty. Utopia - Leonardo Patrignani

95. Wyścig śmierci - Maggie Stiefvater

96.Wyspa potępionych - Melissa de la Cruz

97. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes

98. Zbuntowana - Veronica Roth

99. Wierna - Veronica Roth

100. Złodziej piosuna - Rick Riordan


To chyba na tyle. Oto lista 100 książek, które chcę przeczytać.

Buziaki, Oliwia ;)


Komentarze

  1. Mam nadzieje że książki na pierwszych pozycjach przeczytasz najszybciej bo seria ,,AFTER'' już długo na ciebie czeka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak