10 książkowych faktów o mnie


Cześć!
Dzisiaj postanowiłam, że opisze moje nawyki czytelnicze. Pewnie każdy ma jakieś swoje przyzwyczajenia. Oto 10 moich:

1. Gdyby nie moja przyjaciółka Iwona, dzisiaj bym nie czytała. Co wynika, że tego bloga, też by nie było. ;)


2. Najczęściej książki czytam na swoim łóżku. Rzadko w innych miejscach, ale czasem trzeba. :D


3. Nie cierpię niszczyć książek (chyba jak każdy). Nie niszczę grzbietów.


4. Uwielbiam kupować książki. Mimo, że moja biblioteczka jak na razie jest skromna to zaczyna brakować już miejsca. :)


5. Uwielbiam czytać romanse. Kiedyś moim ulubionym gatunkiem była fantastyka, ale przez Nicholasa Sparksa to się zmieniło. 


6. Już od ponad roku chciałam założyć bloga książkowego, ale dopiero urodziny mojej przyjaciółki mnie do tego zmotywowały.


7. Jeszcze nigdy nie byłam na targach książkowych. :(


8. Moja pierwsza książka jaką przeczytałam to "Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa", którą kupiła mi mama.


9. Uwielbiam zbierać autografy osób, które spotkałam. Dążę do tego, aby mieć jak najwięcej autografów pisarzy  i pisarek.


10. Najważniejsze spotkanie w moim życiu do tej pory z dziedziny książki to spotkanie z Colleen Hoover.


Oto ja i moja książka w 10 punktach. Teraz wy pochwalcie się swoimi nawykami w komentarzach. ;)




Buziaki, Oliwia ;)

Komentarze

  1. 1.Czytam od 4 roku życia :D
    2.Nigdy nie potrafię znaleźć wygodnej pozycji do czytania.
    3.Moim ulubionym gatunkiem książek są horrory
    4.Kiedy muszę przestać czytać zawsze kończę na nowym rozdziale lub okrągłej liczbie stron.
    5.Uwielbiam przez ciebie Sparksa ♥
    6.Jedyną czytającą osobą w mojej rodzinie jest mój tata. Reszta nienawidzi czytać.
    7.Uwielbiam zakładki, mam ich już ze sto! :D
    8.Posiadam +300 książek w pokoju, a oprócz tego są jeszcze książki taty. Jestem zbyt leniwa, żeby dokładnie wszystkie policzyć :')
    9.Nienawidzę, gdy czytam książkę, która okazuje się być plagiatem innej ;')
    10.Na moich półkach królują thrillery, horrory i kryminały ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

9. "Homo artist" - Michał Jakub Krym

7. [PRZEDPREMIEROWO] "Marriage For One" - Ella Maise

10. "Pasterze dolin" - Elżbieta Juszczak